16941
Book
In basket
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : Astrum, 2004. - 170 s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Autor w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media. Słowem, to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Notes:
General note
U góry okł.: Biznes.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 166-167.
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again