16941
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : Astrum, 2004. - 170 s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Autor w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media. Słowem, to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry okł.: Biznes.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 166-167.
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej